2013-09-15

內在聲音 : 如何傾聽(一)



我把耶穌放在心中,看見耶穌在我身旁,

我讓自己安靜下來.

 

我提出問題,

然後專注於那自然而來的溫和、堅定、明智、及幽默的思想流。

 

我提出問題,

然後看著耶穌以無限的愛和智慧回答它們。

 

當問題與答案出現時,我立刻記錄下來,

然後,我閱讀、欣賞、判斷,並適時的執行那些解答。

 

 


I still myself by holding Jesus in my heart,
And seeing Jesus by my side.

I ask my question
And tune in to that
spontaneous flow of thoughts,
Which is gentle, resolute, wise, and humorous.

I ask my question
And see Jesus answering them with
infinite love and wisdom.

I type down everything I asked and received as they occur.
I read, enjoy, judge, and implement the answers afterward.

 

原文引用自 http://sontiga.blogspot.com

 

沒有留言: